屋檐下,与铭同在!

Reminding Me - Vanessa Hudgens、Shawn Hook

庭燎:

7月11日,雨。

不想上班!


Reminding Me

by Shawn Hook / Vanessa Hudgens


She keeps reminding me
她仍无法使我释怀
That you’re still gone
你已离我而去
And I’m still lonely
我仍孜然一身
He keeps reminding me
他仍我无法使我忘怀

How good it was
那美妙的感受
When we were crazy
你我疯狂的岁月

Wine, she’s spitting out the wine
思念如酒漫溢 她洒落的酒滴
I forgot you left behind
让我暂时将你抛诸脑后
Our favorite cherry red
喝着我们最爱的红酒
Oh, love, I know this isn’t love
爱吗 我知道这不是爱
'Cause I’m still thinking of you
因为我想的都是你
While she’s getting undressed
当她一丝不挂在我面前
I never should have left
我想不应该就这样离开你

She keeps reminding me
她仍不能使我忘怀
That you’re still gone
你已离我而去
And I’m still lonely
独留我一人空虚
She keeps reminding me
她仍不能使我忘怀
How good it was
那美妙的感受
When we were crazy
那些你我疯狂相爱的日子
In lo-ove
沉溺爱欲
Lo-ove
无法自拔
She keeps reminding me
她仍不能使我忘怀
How good it wa-as
那美妙的感受
Wa-as
刻骨铭心
She keeps reminding me
我无法忘怀

Nights, I miss the faded nights
夜深 我想念过去与你夜夜笙歌
Staying out 'til morning light
直到天明
Having breakfast in bed, wooh
然后在床上享用早餐
Now he, he's laying in the sheets
而现在 是他躺在我身边
The ones you bought for me
那张你买给我的床单上
All tangled in a mess
混乱而纠缠
It should be you instead
而这本该是你才对

He keeps reminding me
他仍无法使我释怀
That you’re still gone
你已离我而去
And I’m still lonely
而我仍孤独空虚
He keeps reminding me
他仍无法使我忘怀
How good it was
那美妙的感觉
When we were crazy
那些你我疯狂相爱的日子
In lo-ove
深陷爱情
Lo-ove
无法自拔
He keeps reminding me
他仍无法使我忘怀
How good it wa-as
那美妙的感受
Wa-as
刻骨铭心
He keeps reminding me
我无法忘怀

Well, I’m tryna' forget you
我努力想忘却
With some regrets
即使略带遗憾
But I’m still hanging onto
但我却仍依靠着
The memories that you left
你留给我的那些回忆
I deleted your number
我删掉了你的号码
With every text
不留一条短信
I’m still tryna' forget you
我仍努力想忘却
Forget you
忘记你

She keeps reminding me
她仍无法使我释怀
That you’re still gone
你已离我而去
And I’m still lonely
独留我一人空虚
He keeps reminding me
他仍无法使我忘怀
How good it was
那美妙的感受
When we were crazy
你我疯狂的岁月

She keeps reminding me
她仍无法使我释怀
That you’re still gone
你已离我而去
And I’m still lonely
而我仍孤独空虚
He keeps reminding me
他仍无法使我忘怀
How good it was
那美妙的感受
When we were crazy
那些你我疯狂相爱的日子
In lo-ove
深陷爱情
Lo-ove
无法自拔
She keeps reminding me
她仍无法使我忘怀
How good it wa-as
那美妙的感觉
Wa-as
刻骨铭心
She keeps reminding me
我无法忘记

Wine, she’s spitting out the wine
思念如酒漫溢 她洒落的酒滴
I forgot you left behind
让我暂时将你抛诸脑后

贡献翻译:Ciruirui

评论
热度(13)

© Mr*GT | Powered by LOFTER