屋檐下,与铭同在!

Run To - Lisa Crawley

长腿是长腿:


Counting years upon my face,
在我的脸上细数岁月,
Feeling older than my age,
感觉比我的年龄更老,
Giving more than I can take,
将我能承受的更多给我,
There is no one to run to,
却没有一个人可以依靠,
Another day has passed and nothing’s changed,
又一天过去了,什么都没有改变,
I did it again,
我又一次这样做了,
I let you in,
我让你进来,
You said goodbye,
你却说了再见,
All these trains are taking me,
所有的列车都将我驶向,
Places I can’t bare to see,
那不忍直视的地方,
I’ll close my eyes and let it be,
我闭上眼睛,任凭事情继续,
There is no one to run to,
却没有一个人可以依靠,
There is no one to run to,
没有一个人可以依靠。

雨天很好,可惜假期要结束。

歌词和曲调的轻松不同,这大概能算是一种释怀?

早安。

评论
热度(26)

© Mr*GT | Powered by LOFTER