屋檐下,与铭同在!

Cage The Beast - Adelitas Way

一个人:

《Cage The Beast》

I see it in your eyes
我从你眼中看到
Your feeling paranoid
你是如此偏执
You know just what I've done
你知道我做了些什么
You know what I've become
你知道我变成了什么
I feel it deep inside
我内心深处感觉到
With all the pain and lies
带着所有的伤痛与谎言

I know just what I want
我知道我想要什么
I am an animal
我如同野兽一般
I think it's time I let you go
我想该是让你离开的时候了
did you send me off
你为我送行了吗
You can't cage the beast !
你无法困住那野兽
There's no break in me
我身上毫无破绽可言
You can't cage the beast inside of me
你无法困住我内心的野兽
I feel the rage
我感受到了那狂怒
And all the the pain
以及所有的伤痛
You can't cage the beast inside of me
你无法困住我内心的野兽
Inside of me
我内心的野兽
I feel it in your vine
我顺着你的藤蔓感受到
You are a parasite
你是一只寄生虫
Who knows just what I've done
谁知道我做了些什么
I think your time has come
我想你的时日已到
You tried to turn the tide
你试图扭转局势
I think you've lost your mind
我想你已失去理智
Afraid of what I want
害怕我想要的
This sick animal I've become
我变成的那只虚弱的野兽
I think it's time I let you go
我想该是让你离开的时候了
did you send me off
你为我送行了吗
You can't cage the beast !
你无法困住那野兽
There's no break in me
我身上毫无破绽可言
You can't cage the beast inside of me
你无法困住我内心的野兽
I feel the rage
我感受到了那狂怒
And all the pain
以及所有的伤痛
You can't cage the beast inside of me
你无法困住我内心的野兽
Inside of ME !
我内心的野兽

You can't cage the beast !
你无法困住那野兽
There's no break in me
我身上毫无破绽可言
You can't cage the beast inside of me
你无法困住我内心的野兽
I feel the rage
我感受到了那狂怒
And all the pain
以及所有的伤痛
You can't cage the beast inside of me
你无法困住我内心的野兽
Inside of me
我内心的野兽


评论
热度(7)

© Mr*GT | Powered by LOFTER