屋檐下,与铭同在!

Heartbeats - Amy Diamond

sweetest:

一直喜欢的一曲,似乎能勾起从前的回忆。听Amy Diamond的歌声,会为此心动,有些百感交集,仿佛为此打开心门,触摸内心的那份柔软。浪漫的情愫,为此而感怀,炙热的情感,一切心跳只为你。淡淡的忧伤挥之不去,时光在飞快的流逝,而记忆却无法磨灭。


《Heartbeats》歌词: 


I can't figure out

我搞不清楚


Is it meant to be this way

这是否意味着只能如此


Easy words so hard to say

简单的话语却难以说出口


I can't live without

我不能生存


Knowing how you feel

如果无法触摸到你的感觉 


Know if this is real

如果无法得知这是否真实


Tell me am I mistaken

告诉我是我错了吗?


Cause I don't have another heart for breaking

因为我已经没有另一颗心为你破碎 


Please don't let me go

请别让我离开


I just wanna stay

我只愿为你停留


Can't you feel my heartbeats

难道你没有听到我的心跳


Giving me away

出卖了我


I just want to know

我只是想知道


If you too feel afraid

你是否也感到担心


I can feel your heartbeats

我可以听见你的心跳


Giving you away

出卖了你


Giving us away

出卖了我们


I can't understand

我无法理解


How it's making sense for we put up such defense

我们建立那么多的防御 有什么意义


When all you need to know

你需要知道一切


No matter what you do

无论你做什么


I'm just as scared as you

我和你同样恐惧


Tell me am I mistaken

告诉我是我错了吗?


Cause I don't have another heart for breaking

我已经没有另一颗心为你破碎


Please don't let me go

请别让我离开


I just wanna stay

我只愿为你停留


Can't you feel my heartbeats

难道你没有听到我的心跳


Giving me away

出卖了我


I just want to know

我想知道


If you too feel afraid

你是否也感到担心


I can feel your heartbeats

我能听见你的心跳


Giving you away

出卖了你


Giving us away

出卖了我们


Please don't let me g

请别让我离开


I just wanna stay

我只愿为你停留


Can't you feel my heartbeats

难道你没有听到我的心跳


Giving me away

出卖了我


I just want to know

我想知道


If you too feel afraid

你是否也感到担心


I can feel your heartbeats

我能听见你的心跳


Giving you away

出卖了你


Giving us away

出卖了我们 


评论
热度(139)

© Mr*GT | Powered by LOFTER