屋檐下,与铭同在!

Fly(FKJ Remix)(Cover:FKJ) - Ssssperm

土媚儿:

这首歌有点特别,说唱结合,别有洞天,我更在意歌词翻译诗意的表达,真可谓是,大千世界各有所好,可这并不影响我们彼此间的相互赏识,如是说,能叫人开心的东西,就是好的。



《 Fly 放飞 》


Fly, in the song you sing
Why you waitin'
Be the light
飞吧,飞到你的歌声里,
你在等待什么,
去化作一道光。

My three sixty degree reality
Sunset beach I don't need HD TV
I want the real thing
Living off a dream
Gimmie couple thousands I'mma jet to Philippines
My three sixty degree ability
Visioneer lose the fear let there be reason
Give circulation to the nation we are one
Everything is fun under the sun
I just tell myself to fly
我三百六十度的现实世界,
不要电视里欣赏日落海滩,
我只要实实在在,
活着就要有梦想,
给我点钱我就飞去菲律宾。
我三百六十度的能力,
有梦的人就没有恐惧,
走遍天涯与海角,
阳光下一切美好,
尽情的放飞自我。

Fly, in the sun you'll breath
Fly, you do not need me
Fly, in the song you sing
Why you waitin'
Be the light
飞吧,阳光下尽情呼吸
飞吧,不需要我的陪伴
飞吧,飞到你的歌声里
你在等待什么
去化作一道光。

My three sixty dollars on the shelf
What's my wealth
I'm the best at bein' myself
I can tell you American dreams
Nice thing from the shop
But I really think that Asia's 'bout to pop
My three sixty five days on the wall
Live each day like my last
Green like paper over plastic
Wrap my head around the whole world is a blast
If ya open up to magic
I just wanna tell you fly
我口袋只有三百六十美元
什么是我真正的财富?
做一个独一无二的我,
我可以告诉你美国梦,
商店里琳琅满目,
但我认为亚洲货将大行其道。
我三百六十五天的日历,
每一天都像是最后一天,
生机勃勃色彩斑斓,
世界在我的思索中焕然一新,
如果你打开魔法,
我只想告诉你飞吧。

Fly, you do not need me to
Fly, in the sun you'll breath
Fly, in the song you sing
Why you waitin'
Be the light
飞吧,阳光下尽情呼吸,
飞吧,不需要我的陪伴,
飞吧,飞到你的歌声里,
还在等待什么,
去化作一道光。

I will,I will I will rise with the tribe
I can feel your vibe from the other side (x2)
我会与你一起展翅高翔,
我会感受你的所有气息。



 



评论
热度(20)

© Mr*GT | Powered by LOFTER