屋檐下,与铭同在!

Pilgrim - MØ

小豆之家:

Oh, what a world I was born into
哦 我怎么会来到如此糟糕的世界
Warriors are lying down
随处可见战火的痕迹 和那倒下的士兵
Hush little head – you'll get sick
嘘 别出声 小东西你会吓坏的
So sorrow-filled I am
鸟啼花怨 我已不堪重负
Old wise river take me to the sea
跟随上古的智慧之河 带我去那尽头的海洋
Breathe free
我渴望那自由的空气

Like pilgrims on the Camino
就像那卡米诺的朝圣者
I go, I go
带我去 带我去
All the time I just want to
我朝朝暮暮地寻觅
Let go and go and... (get a hold of it)
只为放下心中的魔障(找到真正的渴望)
All the time I just want to
我朝朝暮暮地寻觅
All the time I just want to
我朝朝暮暮地寻觅
Oh, what a world I was born into
哦 我怎么会来到如此糟糕的世界
Babies are on the thrones
初生的婴孩被送上王座
Hush little buddy – you'll get sick
嘘 别出声 小家伙你会吓坏的
And shiver to your bones
并打骨子里颤抖的
Old wild river take me to the sea
跟随上古的智慧之河 带我去那尽头的海洋
Be free
我渴望自由
Like pilgrims on the Camino
就像那卡米诺的朝圣者
I go, I go
带我去 带我去
All the time I just want to
我朝朝暮暮地寻觅
Let go and go and... (get a hold of it)
只为放下心中的魔障(找到真正的渴望)
All the time I just want to
我朝朝暮暮地寻觅
All the time I just want to
我朝朝暮暮地寻觅
Fuck it up and say I'll... (get a hold of it)
只为放下心中的魔障(找到真正的渴望)
All the time I just want to
我朝朝暮暮地寻觅
Why do you and I live on and on?
你我为何而日复一日地生活
I believe it's not a question anymore
我深信答案将浮出水面
Why do you and I live on and on?
你我为何而日复一日地生活
I believe it's not a question anymore
我深信答案将浮出水面

小豆之家敬上!

评论
热度(10)

© Mr*GT | Powered by LOFTER