屋檐下,与铭同在!

Fall in Love - Barcelona

Anti:

红尘中,擦肩而过,到底谁是谁的风景…… 有梦在远方!!!

We've been on for a minute
我们已经相伴一段时间了
No more feeling alone
不再有孤单的感觉
We're trying hard not to bruise it
我们都尽力不要伤害这段感情
I said, "If forever's gonna last then
我说:这段感情会永久持续
we'd better find the same direction."
我们最好有一致的目标

I've been gone for a minute
我已经离开了一段时间
I've been out on the road
我已经偏离了路线
And the night got me thinking
而这深夜让我思考
Thinking about lying in bed in the dark in the warm and we're naked
想着夜晚我们躺在温暖的床上,而你我是裸着的

I want you for so long
我想要你很久了
Tell me is it so wrong
告诉我我犯了大错
Even if we fall in love
即使我们相爱了
Fall in love
相爱了
I don't wanna hold you down, dear
我不想限制你,宝贝
Trying to make it so clear
试着让这个清晰
Hoping that we fall in love
希望我们能相爱
Fall in love
相爱

It's getting hard not to take it
很难不引起猜想
I wanna ask but I don't
我想问但我无法开口
But it's time for me to face it
但是我必须去面对了
Keep telling myself run away, run away, run away, don't chase it
一直告诉自己离开吧,离开吧,离开吧,不要去追寻了

Don't give up on me, baby
不要放弃我,宝贝
When I stumble along
当我孤单的误入歧途的时候
When I act a little crazy
当我有一点疯狂的时候
Remember my love for you won't fade, won't fade, you keep it blazing
记住我对你的爱永远不会消散,不会消散,你要让那爱一直涌起

I want you for so long
我想要你很久了
Tell me is it so wrong
告诉我我犯了大错
Even if we fall in love
即使你我已经相爱
Fall in love
相爱
I don't wanna hold you down, dear
我不想限制你,宝贝
Trying to make it so clear
试着让这个清晰
Hoping that we fall in love
希望我们能相爱
Fall in love
相爱

When you hold on to me
当你一直不放弃我
When you let me in
当你让我走进你的内心
You better know that I got you
你最好记住我已得到你了
Under my skin
在我内心深处
Ooh, you got me restless
哦。。你让我无法停息
I can't sleep alone
我无法一人入睡
You better be waiting
你最好等待着我
'Til I get home
知道我回家

I want you for so long
我想要你很久了
Tell me is it so wrong
告诉我我犯了大错
Even if we fall in love
即使你我已经相爱
Fall in love
相爱
I don't wanna hold you down, dear
我不想限制你,宝贝
Trying to make it so clear
试着让这个清晰
Hoping that we fall in love
希望我们能相爱
Fall in love
相爱


评论
热度(9)

© Mr*GT | Powered by LOFTER