屋檐下,与铭同在!

California King Bed - Rihanna

Care's Queendom:

《Canifornia King Bed 》

歌手:Rihanna

专辑:Loud

Canifornia King Bed

《加州王床》

Chest to Chest

胸紧贴着胸

Nose to Nose

鼻头碰着鼻头

Palm to Palm

掌心贴着掌心

We were always just that close

我们曾经是那么得亲密

Wrist to wrist

手腕缠绕手腕

Toe to toe

脚尖触着脚尖

Lips that felt just like the inside of a rose

嘴唇感觉就像是一朵含苞待放的玫瑰

So how come when i reach out my fingers

可是当我伸出我的手指无意识的做着比较

It feels like more than distance between us

我感觉到我和你之间的距离不仅仅只是那么一点

In this California king bed

在这张加州豪华大床上

We're 10,000 miles apart

我们相隔甚远

I've been California wishing

可我却还在许下加州愿望

On these stars for your heart for me

用这些星星带到你的内心深处

My California king

我的加州王者

Eye to Eye

眼神对着眼神

Cheek to Cheek

脸颊贴着脸颊

Side by Side

肩膀并着肩膀

You were sleeping next to me

仿佛你还沉睡在我身旁

Arm in arm

手臂紧贴手臂

Dusk till dawn

从黄昏直到黎明

With the curtains drawn

昨晚在温暖的被单之上,就连窗帘都已疲惫的落下

And a little last night on these sheets

我和你却感受不到一丝疲倦

So how come when i reach out my fingers

可是当我伸出我的手指无意识的做着比较

It seems like more than distance between us

我感觉到我和你之间的距离不仅仅只是那么一点

In this California King Bed

在这张加州豪华大床上

We're 10,000 miles apart

我们相隔甚远

I've been California wishing

可我却还在许下加州愿望

On these stars for your heart for me

用这些星星带到你的内心深处

My California king

我的加州王者

Just when I felt like giving up on us

就当我想要放开手的时候

You turn around and give me one last touch

你回过身给了我最后的轻抚

That made everything feel better

我的世界仿佛雨过天晴

And even then my eyes got Wetter

即使我的眼睛湿润了

Something feels when I ask you if you love me

我可以感觉到当我问你你是否爱我时你的内心

But I don't wanna seem so weak

但是我不想看起来令人怜悯

Maybe I've been California Dreaming

也许一直以来我都做着加州之梦

In this California king bed

在这张加州豪华大床上

We're 10,000 miles apart

我们相隔甚远

I've been California wishing

可我却还在许下加州愿望

On these stars for your heart for me

用这些星星带到你的内心深处

My California king

我的加州王者

In this California king bed

在这张加州豪华大床上

We're 10,000 miles apart

我们相隔甚远

I've been California wishing

可我却还在许下加州愿望

On these stars for your heart for me

用这些星星带到你的内心深处

My California king

我的加州王者

 

评论
热度(5)

© Mr*GT | Powered by LOFTER