屋檐下,与铭同在!

1-800-273-8255 - Tiffany Alvord

小豆之家:

I've been on the low
我一直都身处低谷,郁郁寡欢
I been taking my time
我一直都碌碌无为,虚度光阴
I feel like I'm out of my mind
我感觉我已失去理智
It feel like my life ain't mine
好像生活总不尽人意
( Woo!)
(哎!)
I've been on the low
我一直都身处低谷,郁郁寡欢

I been taking my time
我一直都碌碌无为,虚度光阴
I feel like I'm out of my mind
我感觉我已失去理智
It feel like my life ain't mine
好像生活总不尽人意

I don't wanna be alive
我不想苟活于世
I don't wanna be alive
我不想苟活于世
I just wanna die today
我只想今日死去
I just wanna die
我只想就这样了结自己的生命
I don't wanna be alive
我不想苟活于世
I don't wanna be alive
我不想苟活于世
I just wanna die
我只想就这样了结自己的生命
And let me tell you why
你想知道原因,听我慢慢道来

Everybody think they know it
每个人都那么自以为是
I've been praying for somebody to save me, no one's heroic
我一直祈祷有谁能拯救无可救药的我,而我的盖世英雄总不出现
And my life don't even matter, I know it, I know it
我这条无足轻重的小命无人在意,我懂的,我懂的
I know I'm hurting deep down but can't show it
心里明白自己已被伤到体无完肤,但不能表露一丝
I never had a place to call my own
从没有那样的疗伤圣地能将我治愈
I never had a home, ain't nobody callin' my phone
我从来都是无家可归的浪子,没有人给我打电话关心我
Where you been? Where you at? What's on your mind?
你都在哪呀?你在哪?你在想什么?
They say every life precious but nobody care about mine
世人皆说,众生平等,生命可贵,而我却无人在意

I've been on the low
我一直都身处低谷,郁郁寡欢
I been taking my time
我一直都碌碌无为,虚度光阴
I feel like I'm out of my mind
我感觉我已失去理智
It feel like my life ain't mine
好像生活总不尽人意
(Woo!)
(哎!)
I've been on the low
我一直都身处低谷,郁郁寡欢
I been taking my time
我一直都碌碌无为,虚度光阴
I feel like I'm out of my mind
我感觉我已失去理智
It feel like my life ain't mine
好像生活总不尽人意

I want you to be alive
我希望你能积极生活,活在当下
I want you to be alive
我希望你能积极生活,活在当下
You don't gotta die today
今天如此美好,不要有轻生的念头
You don't gotta die
不要有轻生的念头
I want you to be alive
我希望你能积极生活,活在当下
I want you to be alive
我希望你能积极生活,活在当下
You don't gotta die
不要有轻生的念头
Now lemme tell you why
现在耐心听我给你解释

It's the very first breath
就像那第呼吸的第一口空气
When your head's been drowning underwater
在你连头带身沉溺于水底后
And it's the lightness in the air
就像那空气中的光亮
When you're there
当你在那儿
Chest to chest with a lover
当与此生挚爱心与心靠近
It's holding on, though the road's long
人生路就是这般美梦似路长,坚持下去才是意义所在
And seeing light in the darkest things
要努力在那些最黑暗的时候寻找光明
And when you stare at your reflection
当你看着镜中的自己
Finally knowing who it is
终究,你会明白你就是你自己
I know that you'll thank God
我知道你会感谢上帝

Where you been, where you are, where you goin'
从前,你去过哪里;此刻,你身在何处;未来,你要走向何方
I know you're the reason I believe in life
我心里清楚,你就是我坚定活下去的理由
What's the day without a little night?
没有黑夜的一天怎么能叫完整的一天
I'm just tryna shed a little light
我只是想给你带来一丝光亮
It can be hard
也许会有千难万险
It can be so hard
也许会难于上青天
But you gotta live right now
但是,你得活下去,活在当下
You got everything to give right now
你有太多要活着的理由

I've been on the low
我一直都身处低谷,郁郁寡欢
I been taking my time
我一直都碌碌无为,虚度光阴
I feel like I'm out of my mind
我感觉我已失去理智
It feel like my life ain't mine
好像生活总不尽人意
(Woo!)
(哎!)
I've been on the low
我一直都身处低谷,郁郁寡欢
I been taking my time
我一直都碌碌无为,虚度光阴
I feel like I'm out of my mind
我感觉我已失去理智
It feel like my life ain't mine
好像生活总不尽人意

I finally wanna be alive
终于,我不在轻易求死
I finally wanna be alive
终于,我看到生命意义
I don't wanna die today
今天,我不想死去
I don't wanna die
我不想死去
I finally wanna be alive
终于,我不在轻易求死
I finally wanna be alive
终于,我看到生命意义
I don't wanna die
我不想死去
I don't wanna die
我不想死去

Pain don't hurt the same, I know
我明白,每一种痛心疾首带来的伤害不尽相同
The lane I travel feels alone
人生路,我一人走,不免的是孤独
But I'm moving 'til my legs give out
但我尽志无悔,哪怕筋疲力竭
And I see my tears melt in the snow
痛苦的眼泪在雪花中融化,我看得分明
But I don't wanna cry
但我不想流下那代表懦弱的泪水
I don't wanna cry anymore
男儿流血不流泪
I wanna feel alive
我想感受那活着的美好
I don't even wanna die anymore
我再也不会有轻生的念头了
Oh I don't wanna
oh,我不想
I don't wanna
我不想
I don't even wanna die anymore
我再也不会有轻生的念头了

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度(21)

© Mr*GT | Powered by LOFTER