屋檐下,与铭同在!

Wide Open - The Chemical Brothers

小豆之家:

来自英国的化学兄弟乐团,组建于1989年,这是一支融合了Big Beat,Club/Dance,Electronica,Funky Breaks以及Trip-Hop等众多音乐元素在内的乐团,曾经一度风靡世界各地的DISCO,CLUB,他们的MV同样地前卫。

Wide Open
The Chemical Brothers
Born in the Echoes

I'm wide open
我已经敞开心扉
But don't I please you anymore?
已经努力想要取悦你

You're slipping away from me
你却要离我而去
You're drifting away from me
却要从我身边逃离

I'm wide open
我已经敞开心扉
But don't I please you anymore?
已经努力想要取悦你
You're slipping away from me
你却要离我而去
You're drifting away from me
却要从我身边逃离

Slow me down
放慢脚步
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去

Slow me down
放慢脚步
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去

I'm wide open
我已经敞开心扉
But I couldn't see it anymore
但我已经看不清眼前的路
You're drifting away from me
你正在离我而去
You're slipping away from me
正在从我身边逃离

I'm wide open
我已经敞开心扉
I'm wide open
我已经敞开心扉
I'm wide open
我已经敞开心扉
One day just gonna see me
有一天你会看见我
Look back and forth from the ceiling
在你的头顶来回翱翔
Some day love's gonna hurt me
总有一天我还会被爱伤透
Turn back and soon I'll believe it
换做过去我一定这样相信

Slow me down
放慢脚步
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去

Slow me down
放慢脚步
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去

I'm wide open
我已经敞开心扉

I'm wide open
我已经敞开心扉

Slow me down
放慢脚步
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去
It's getting away from me
你正在渐渐远去

小豆之家敬上!

评论
热度(15)

© Mr*GT | Powered by LOFTER