屋檐下,与铭同在!

City Lights - The Workday Release

小豆之家:

The city lights are far behind
都会的流光抛在脑后
And I can see it now that I’m on my own
心中了然,现在我要做自己
Wheels up, head for the future
动起来,奔向未来
No more rusting here with the lifeless
不再拘泥于索然无味的生活里
Dig deep, say what you’re thinking
探索内心深处,问问自己在追求着什么
"I’m not gonna follow"
“我不要被困在条条框框中”

"I’m not gonna follow"
“我要飞翔的自由”
Take off, show me the stars
动身吧,让我看到辽远星空
I’m ready to leave,
我准备好了
I’m ready to leave the city
我已做好准备逃离城市
I’m flat broke,
打破陈规
show me the road to the good life
踏上通往美好生活的大道
the good life
美好生活
the good life
美好的生活
Take off, show me the stars
飞奔吧,让我看到辽远星空
Away from the lights,
逃离灯红酒绿
away from the lights in the city
逃离都市的喧嚣
I’m flat broke,
打破陈规
show me the road to the good life
指引我踏上通往美好生活的大道
the good life
美好生活
the good life
美好的生活
The fast and fake are far behind
快节奏的作息与装模做样的社交统统去死
And I can hear the wind saying it will be alright now
我听见耳畔的风唱着“这才叫生活”
Wheels up, head for the future
动起来,奔向未来
No more rusting here with the lifeless
打破生活的枷锁
Dig deep, say what you’re thinking
扪心自问,什么才是你的向往
"I’m not gonna follow"
“随大流不是我的性格”
"I’m not gonna follow"
“我就要做自己”
Take off, show me the stars
飞奔吧,让我看到辽远星空
I’m ready to leave,
我准备好了
I’m ready to leave the city
再见了大都会
I’m flat broke,
枷锁困不住我
show me the road to the good life
踏上通往美好生活的大道
the good life
美好生活
the good life
美好的生活
Take off, show me the stars
飞奔吧,让我看到辽远星空
Away from the lights,
逃离灯红酒绿
away from the lights in the city
逃离都市的喧嚣
I’m flat broke,
打破陈规
show me the road to the good life
踏上通往美好生活的大道
the good life
美好生活
the good life
美好的生活
I want the night sky magic
我要夜晚奇幻的星空
I want the patient light
我要柔和的光芒
I need a new perspective from on the other side
我要世界另一端的新景色
Wheels up, head for the future
动起来,奔向未来
No more rusting here with the lifeless
不再拘泥于索然无味的生活里
Dig deep, say what you’re thinking
探索内心深处,问问自己在追求着什么
"I’m not gonna follow"
“我不要被困在条条框框中”
"I’m not gonna follow"
“我要飞翔的自由”
Take off, show me the stars
飞奔吧,让我看到辽远星空
I’m ready to leave,
我准备好了
I’m ready to leave the city
我已做好准备逃离城市
I’m flat broke,
打破陈规
show me the road to the good life
让我看到美好的未来
the good life
美好的未来
the good life
美好
Take off, show me the stars
飞奔吧,让我看到辽远星空
Away from the lights,
逃离灯红酒绿
away from the lights in the city
逃离都市的喧嚣
I’m flat broke,
打破陈规
show me the road to the good life
逃离都市的喧嚣
the good life
让我看到美好的生活
the good life
美好生活

小豆之家敬上!

评论
热度(21)

© Mr*GT | Powered by LOFTER