屋檐下,与铭同在!

Landslide - Oh Wonder

三世:

And I know you feel like everything
我也知道你觉得你全部的全部
Is falling to the wind
要随风消散了
But don't you let the thunder in
但是你不要在意那雷电的声音
'Cause I know you'll get over it
因为我知道你会好起来的
So when you're caught in a landslide
所以当你的人生卡在一片山崩之中
I'll be there for you, I'll be there for you
我会陪在你身边,我会陪在你身边
And in the rain, give you sunshine
在雨中 给你阳光
I'll be there for you, I'll be there for you
我会陪在你身边,我会陪在你身边
And every time that you're lonely
每当你觉得寂寞
And Every time that you're feeling low
每当你觉得心塞
You should know
你要知道
I'll be there for you
我会陪在你身边


You fell down by the wayside
你摔倒在路边
Love locked in an overflow
爱被锁住在夺眶而出的眼泪
And you threw stones at the starlight
你向那星光愤怒的扔石头
'Cause I stood on the sidelines telling you
因为我在你身旁告诉你
That I get that you're lonely
我懂得你是一个人
And I see that you feel alone
我看得到你的寂寞
But I heard in a heartbeat
但是心跳一瞬间
I'll be there for you you know
我会来到你身边 你要记住

评论
热度(8)

© Mr*GT | Powered by LOFTER