屋檐下,与铭同在!

All For Love - Lady Antebellum

ben:

头脑可以接受劝告,但是心却不能,而爱,因为没学地理,所以不识边界。——杜鲁门·卡波特


Love, something you know nothing of
爱,你并不了解爱
Cause love don't turn and run
爱既不会转变,也不会消失
And leave you standing in the dark.
当你孤身一人站在黑暗中
You, tell me that your feelings changed
你说你变了
And you don't wanna stay and break my heart
你说你不想跟我在一起了,我心碎了
Well baby it's too late.
而现在为时已晚
Cause what about the times that you said to me
你曾说过多次
That I was everything that you'd ever need
我是你的一切,你是如此需要我
How come you just up and walk away
而你却狠心离开
And look me in the eye and say
看着我的眼睛说

You did it all for love
这一切都是为了爱
You did it all for love
这一切都是为了爱
You did it all for love
这一切都是为了爱
You did it all for love
这一切都是为了爱
Love, what was I supposed to do?
爱,我该怎么做
Falling out can be so cruel
放弃可以如此残忍
But I just can't ignore the truth.
但是我却无法忘却真实
So, don't tell me I don't understand
别告诉我,说我无知
Cause I don't want this on my hands
说我不理解
But it's all that's left to do.
一切都结束了

Everything you want's what we used to be
一切想要的都变成了过去式
And I can't fight these feelings inside of me
我累了,我放弃了
As much as this hurts, it's the only way
这是唯一的方式
Believe me when I say
请相信我当我说

I did it all for love
这一切都是为了爱
I did it all for love
这一切都是为了爱
I did it all for love
这一切都是为了爱
I did it all for love
这一切都是为了爱

Love, something you know nothing of
爱,你并不了解爱
Cause if you did, there's still be an us
如果你了解
I did it all for love.
你会知道这一切都是为了爱

评论
热度(20)

© Mr*GT | Powered by LOFTER