屋檐下,与铭同在!

Plaything - Ashleigh Ashton

乐LOFTER:

小豆之家:

Sitting in the corner
坐在角落里
Watching my life
看着我的生活
Right here before me
就在我面前
I’m screaming inside
内心在尖叫
You know what you’re doing
你知道你在做什么
That’s what you tell me
这是现实告诉我的

My willing was losing
我曾希望失去
you came out without me
你一个人走出去
I’m trying take your hand
我试着牵着你的手
But you turn me away
但你把我甩开
I can’t understand you
我不懂您的意思
And how you behave
你的行为举止
You’re screaming at me
你在向我尖叫
But I came to you
但我带着微笑
In some laughing
向你走来
but I don’t want to
但我不想
I don’t want to
我不想
I’m not your plaything
我不是你的玩具
or some kind of spirit mate
或某种精神伴侣
and I’m not your ghost
我不是你的鬼魂
And I’m not your anything
我对你来说可有可无
This is my life
这是我的生活
You don’t get to choose my faith
你没有选择信任我
You don’t get to decide
你没有决定
I’ll make my own mistakes
我的自作主张可能会犯错
I’m not your plaything
我不是你的玩具
Everyone’s watching
每个人都在看
What do I do
我在做什么
I shouldn’t always
我不应该总是
Be looking for you
追寻你
You

You don’t know everything
你什么都不知道
You’re not my king
你不是我的国王
This isn’t healthy
这是病态的
Why am I whispering
为什么我在低语
We stay this don’t snap broken
我们藕断丝连
You call me names for that forgiven days
你叫我名字 寻求宽恕
You have no power over me
你不能控制我
I know who I am
我知道我是谁
I’m not your plaything (We stay this don’t snap broken)
我不是你的玩具(我们藕断丝连)
or some kind of spirit mate (You call me names for that forgiven days)
或某种精神伴侣(你叫我名字 寻求宽恕)
and I’m not your ghost (You have no power over me)
我不是你的鬼魂(你不能控制我)
And I’m not your anything
我不是你的东西
This is my life (We stay this don’t snap broken)
这就是我的生活(我们藕断丝连)
You don’t get to choose my faith (You call me names for that forgiven days)
你没有选择我的信仰(你叫我的名字 寻求宽恕)
You don’t get to decide (You have no power over me)
你不能决定(你不能控制我)
I’ll make my own mistakes
我的自作主张可能会犯错
I’m not your plaything
我不是你的玩具
I’m not your plaything
我不是你的玩具
Your plaything
你的玩具
I know who I am
我知道我是谁

小豆之家敬上!

评论
热度(17)

© Mr*GT | Powered by LOFTER