屋檐下,与铭同在!

Begging You - Russ

RoJan:

作曲 : Russ

作词 : Russ

Yeah

yeah

I'm beggin' you

我乞求你

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Don't give it back, I'm beggin' you

别再还给我,我求你了

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Don't give it back, I'm beggin' you

别再还给我,我求你了

Time goes on

时间流逝

I hope I stay strong

我希望我能继续保持坚强

Don't you stop right now

不要现在就终止

You can't stop right now

现在不能终止

Time goes on

时光流逝

I hope I stay strong

我希望我能继续保持坚强

Don't you stop right now

不要现在就终止

You can't stop right now

现在不能终止

Yeah, yeah

I can't take it anymore, I need a break

我受不了了,我需要休息一下

Fake lookin' slim, and my doubts gaining weight

假装渺茫,我的疑虑越来越重

Had all meds, doctor says he's bipolar

医生说他得了躁郁症

I'm scared I'ma turn out like that when I'm older

我害怕长大后会变成那样

Haven't been in love since I was droppin' mixtapes

自从我成为Doppin的混音以来就没有恋爱过

Build up a wall, swear it's tall, like 6'8

筑起一堵墙,发誓它一定要很高,差不多6英尺8英寸(约 2.032米)

I don't wanna spend my twenties on the road

我可不想就在路上度过二十几岁的时光

To spend my thirties wondering why I'm alone

在我三十多岁的时候,我一直在想我为什么孤独

I'ma buy a 40, take it straight to the head

我要买40,直接把它拿到头上

Fifty thousand dollars could get all my haters dead

5万美元可以让我所有的仇恨者都死去

I won't even feel it and they won't even trace it

我甚至感觉不到它,他们甚至不会追踪它

Devil sees my blessings, swear to God he's tryna take it

魔鬼看到了我的祝福,对上帝发誓他想要得到它

Guess I gotta pray that I will not engage that

我想我得祈祷我不会那样做

'Nother sleepless night, dark circles on my face

又是一个不眠之夜,我脸上有了黑眼圈

Middle finger aimed at anywhere the pain's at

中指指向疼痛所在的任何地方

RIP Popop, wish that I could change that, yeah

RIP Popop,愿我能改变这一切

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Don't give it back, I'm beggin' you

别再还给我,我求你了

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Don't give it back, I'm beggin' you

别再还给我,我求你了

Time goes on

时光流逝

I hope I stay strong

我希望我能继续保持坚强

Don't you stop right now

不要现在就终止

You can't stop right now

现在不能终止

Time goes on

时光流逝

I hope I stay strong

我希望我能继续保持坚强

Don't you stop right now

不要现在就终止

You can't stop right now

现在不能终止

Had a face full of scruff like Shia LaBeouf

你有一张像希亚·拉博夫一样满脸邋遢的脸吗

Tryna find some love, dipped off in the cut

试着去寻找一些爱,在伤口上沾点油

I don't wanna talk right now

尽管我现在需要谈谈

Even though I need to talk right now

但我也不想说

But I'm hidin', I'm lonesome

但我躲起来了,我很孤独

I can't seem to shake this off

我似乎无法摆脱这一切

This suit is a nuisance

这件诉讼是件麻烦事

I'm steady tryna break these walls

我一直想打破这堵墙

Yeah

I'm steady takin' care of my family,

我一直都有在照顾我的家人

I'm sending wires like texts

我发短信就像发电报一样

I got a lot of mouths to feel,

我可以感觉到

I'm 'bout to hire a chef

我打算雇个厨师

It's all on me, I gotta get the bag like Mike Conley

但全都要靠我,我要像迈克·康利一样去拿包(美国职业篮球运动员,司职控球后卫,效力于NBA孟菲斯灰熊队)

Hope the money's always on time like Ashanti

希望钱来得总是像Ashanti一样准时(非洲西部阿善堤地区的人)

On me, present, gotta be everywhere

在我身上,现在,无处不在

For my family, for my friends, for my fans

为了我的家人,为了我的朋友,为了我的粉丝

It's not fair to myself, but it is what it is

这对我来说是不公平的,但事实就是如此

I'm runnin' low on self-care,

我的自理能力很差

But it is what it is (**** it)

但事实就是这样(操)

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Don't give it back, I'm beggin' you

别再还给我,我求你了

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Take all my pain away

把我所有的痛苦都带走吧

Don't give it back, I'm beggin' you

别再还给我,我求你了

Time goes on

时光流逝

I hope I stay strong

我希望我能继续保持坚强

Don't you stop right now

不要现在就终止

You can't stop right now

现在不能终止

Time goes on

时光流逝

I hope I stay strong

我希望我能继续保持坚强

Don't you stop right now

不要现在就终止

You can't stop right now

现在不能终止


评论
热度(5)

© Mr*GT | Powered by LOFTER