屋檐下,与铭同在!

Not That Simple (Mares Remix) - Mares、Mike Posner

莫西顾:

我要做到的成功是,我要你铭记我,爱慕我,追随我,决不是从别人口中了解的那个我,也不是因为我曾经的种种,只是因为你发现我除了最亮眼的优点还有别的地方可爱!

Mike Posner,不止I Took A Pill In Ibiza!


歌词:


When we frist met I was just a sophomore

你我初遇时 我还是一名大二学生

We spent the night on Lydia's couch

在莉迪亚的沙发上 我们度过了美妙的夜晚

I didn't know you were gonna break my heart then

彼时我当然没想过之后会因你心碎

I didn't know the pain I'd feel right now

我也不曾体会此刻所感受到的痛苦

And I smiled, yes I smiled

我还笑着 是的我笑了

But underneath are memories

心里最深处依然是满满的回忆

That i'm trying, yeah I'm trying to let go

我尝试着 是的 我试图放开那段令人心痛的过去

But it's not that simple

但是那并不简单

Type of misery

种种难过 种种痛苦

All these mixed up signals in my head

脑子里所有的心情信号混杂着

I still hear these echoes of when you loved me

你还爱我时的欢声笑语依然回响在我耳畔

But now you're just someone in my mind

然而现在你于我只是心里的某个人而已

That used to be mine

曾属于我的某人

used to be mine

过去曾属于我的某人

 

People used to say I didn't deserve you

有人曾经常说我配不上你

I was cool with that cuz I felt the same

我也觉得是这样所以我很冷静

But then they played my song on the radio

但是之后他们在收音机里聆听我的音乐

I don't think you liked who I became

我想你并不喜欢我想成为的人

And so you left, yeah you left

所以你选择离开 是的 你离开了

On someone else's arm now

现在躺在别人的臂弯里

And I'm trying, yeah I'm trying to let go

我尝试着 是的 我试图放手

But it's not that simple

但是对我来说那并不简单

Type of misery

种种难过 种种痛苦

All these mixed up signals in my head

脑子里所有的心情信号混杂着

I still hear these echoes of when you loved me

你还爱我时的欢声笑语依然回响在我耳畔

But now you're just someone in my mind

然而现在你于我只是心里的某个人而已

That used to be mine

曾属于我的某人

used to be mine

过去曾属于我的某人

 

Cuz baby your beauty marks are like shooting stars

我亲爱的宝贝 你的美丽如流星般绚烂

And my goofy heart is one of cupids darts

我蠢蠢的心就像爱神丘比特的飞镖

I'm just a nervous guy and these words of mine

我只是个容易紧张的家伙

Will reverse the time to when you were mine

我口中的一切将时间倒流至你属于我的时刻

Cuz it's not that simple

那并不是一件简单的事情

Type of misery

种种难过 种种痛苦

All these mixed up signals

所有的心情信号混杂着

used to be mine

过去曾属于我的

used to be mine

曾属于我的

used to be mine

曾属于我的





评论
热度(70)

© Mr*GT | Powered by LOFTER