屋檐下,与铭同在!

Gone (LYAR Remix) - LYAR、Patrick Baker

小豆之家:

Gone, like a breeze blowing by
离去,就像微风拂过
Gone, didn't get to say goodbye
离去,没来得及说再见
I got half a dozen questions
我有许多问题
And not a single reason why
却没有一个答案
I could say that I'm okay
勉强说我还好
Oh but that would be a lie
但是那显然是个谎言


Gone, she just up and ran away
离去,她从此再无踪影
Gone, she had nothing left to say
离去,她缄默不语
Though I loved her all I could
纵使我全心全意爱她
Still I could not make her stay
她仍然没有留下
Cause when her mind was made up
因为记忆的碎片被拼凑成画
Nothing could stand in her way
没有什么能阻挡她

She's gone
她离开了
Gone for good
看似美好的分别
She had a sadness in her heart
她的心底暗藏悲伤
That I never understood
那些情愫我永远不懂
She's gone
她离开了
Gone for good
看似美好的分别
But if I'm honest with myself
扪心自问
I always knew one day she would
我知道有一天

Gone, like the stars in the city sky
她会径自离开,如城市夜空的明星
Gone, just like the sparkle in her eye
离去,如她眼中闪烁的光芒
How I tried to lift that weight
我无论多么努力
That she held so deep inside
也摆脱不了她的桎梏
It was a secret kind of pain
那是种潜藏的痛苦
That her smile could not disguise
她的笑容无法掩藏

She's gone
她离开了
Gone for good
看似美好的分别
She had a sadness in her heart
她的心底暗藏悲伤
That I never understood
那些情愫我永远不懂
She's gone
她离开了
Gone for good
看似美好的分别
But if I'm honest with myself
扪心自问
I always knew one day she would
我知道有一天,她会的

小豆之家敬上!

评论
热度(11)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© Mr*GT | Powered by LOFTER