屋檐下,与铭同在!

Find Our Way - Midnight Kids、Klei

小豆之家:

Wait outside, you said you won't be long
我们沉默地待在室外 你说你不会离开太久
Took your time
别着急 慢慢来
Bracing mine, I know that there's something wrong
我做好了心理准备 我已觉察到我们的感情出了问题
Wonder why
我在心里思索着究竟是为什么

Tell me why, tell me why
告诉我为何我们的感情到了如此地步

No one else, it's you and I
这里除了你我再无他人 所以放心地说吧
Tell me now, talk it out
现在就告诉我吧 别再吞吞吐吐了
He didn't like I did notice, notice, no
他并没有如我一样注意到我们感情的裂纹

I think you should know
我想你应该明白
You don't have to stay
你不必出于愧疚迫不得已地留在我的身边
Even if you go, I'll be okay
即使你离开了我 我也一样自由快活
We take it slow
我们也可以放慢分离的脚步
Till there's nothing left to say
直到我们之间无话可说
Even if you go
即使你离开了我
We'll find our way
我们也能找到各自的归宿
Find our way
不过是花开两朵
Find our way
天各一方

I think you should know
我想你应该明白
You don't have to stay
你不必出于愧疚迫不得已地留在我的身边
Even if you go, I'll be okay
即使你离开了我 我也一样自由快活
We take it slow
我们也可以放慢分离的脚步
Till there's nothing left to say
直到我们之间无话可说
Even if you go
即使你离开了我
We'll find our way
我们也能找到各自的归宿
Find our way
不过是花开两朵
Find our way
天各一方

Don't look back
别回头也别留恋
We got thrown into this
我们被挟卷入过去的美好回忆里
Just like that
无法抽离
Living fast, I know we're new to this
头也不回地快点离开吧 我知道我们俩都不擅长离别
Learn to last, oh ooh
但我们不得不学会快刀斩乱麻

Tell me why, tell me why
告诉我为何我们的感情到了如此地步
No one else, it's you and I
这里除了你我再无他人 所以放心地说吧
Tell me now, talk it out
现在就告诉我吧 别再吞吞吐吐了
He didn't like I did notice, notice, no
他并没有如我一样注意到我们感情的裂纹

I think you should know
我想你应该明白
You don't have to stay
你不必出于愧疚迫不得已地留在我的身边
Even if you go, I'll be okay
即使你离开了我 我也一样自由快活
We take it slow
我们也可以放慢分离的脚步
Till there's nothing left to say
直到我们之间无话可说
Even if you go
即使你离开了我
We'll find our way
我们也能找到各自的归宿
Find our way
不过是花开两朵
Find our way
天各一方

I think you should know
我想你应该明白
You don't have to stay
你不必出于愧疚迫不得已地留在我的身边
Even if you go, I'll be okay
即使你离开了我 我也一样自由快活
We take it slow
我们也可以放慢分离的脚步
Till there's nothing left to say
直到我们之间无话可说
Even if you go
即使你离开了我
We'll find our way
我们也能找到各自的归宿
Find our way
不过是花开两朵
Find our way
天各一方

小豆之家敬上!

评论
热度(9)

© Mr*GT | Powered by LOFTER