屋檐下,与铭同在!

Close - Conro

小豆之家:

I feel out of place
感觉心不在焉,灵魂超脱空间之外
The roads aren't the same
旧时道路不再相同
Like they were when you were the one
当你在我身边时,我才喜欢它们的样子
Driving my car
独自落寞驾车行驶
And now I just count the waves
如今,我只能细数浪花般美好
Of our yesterdays
旧日美好,不复存在

As I go on the 101 highway
在101高速路上
And it's taking me back to the start
此情此景将我带回一切开始的时候

We lost everything
如今我们失去了一切
We lost everything
我们失去了美好的一切
But you'll always be close to my heart
但你永远在我回忆不远处
We lost everything
如今我们失去了一切
We lost everything
我们失去了美好的一切
But you'll always be close to my heart
但你永远在我心灵不远的地方

You'll always be close to my heart
你永远在我回忆不远处
You'll always be close to my heart
你永远在我心灵不远的地方

You were the sun and moon
你曾是我的太阳,我的月亮
Spinning me around
让我心醉神迷
When I pushed you pulled me closer
当我被漩涡拽远时,你总会将我拉回轨道
So I wouldn't fall down
所以我不会陷落
And now I just count the waves
如今,我只能细数浪花般美好
Of your warm embrace
那美好全然从你温暖怀抱中来
When you made it a little bit lighter
当你让你我感情明朗
When I was tumbling into the dark
当我跌入黑暗之时

We lost everything
但如今我们已然失去一切
We lost everything
我们失去了一切美好
But you'll always be close to my heart
但你总在我爱的不远处
We lost everything
我们尽然失去旧日爱情
But you'll always be close to my heart
但你总在我爱的不远处

You'll always be close to my heart
你还在我的心中
You'll always be close to my heart
你还在我心的不远处

小豆之家敬上!

评论
热度(11)

© Mr*GT | Powered by LOFTER