屋檐下,与铭同在!

So Much - Feki、Alexa

小豆之家:

When you come at,come at me.
当你来到我身边
I love you so,
我是这么爱你
I love you so,
你感觉得到吗
I love you so,
我的心都属于你
I love you so,
你听到我的心声了吗
I love you so,
我的目光无法从你身上移开

I love you so much,so much so
你感觉得到这热度吗
I love you so,
我是如此迷恋你
I love you so much sometimes,
我最爱的就是你,但有时
But,
有时,你又是如此令人捉摸不透
Ohoo(Like)
就像繁星
But,
有时,我实在猜不透你的心思
Yeah.

But,
有时,你是如此神秘
Ohoo(Like)
就像火焰
But,
有时,你让我陷入疯狂
Hey!
但是,嘿,我心爱的人
I love you so much sometimes,baby(Like)
有时,我无法掩饰内心对你的爱
I love you so much sometimes,baby(Yeah)
你就是我心爱的人啊
I love you so much sometimes,baby(Like)
我的心跳永远跟随你
I love you so much sometimes,baby(Yeah)
我的目光永远追随你
You never,
但你好像
Do it!
无动于衷
Ohoo.

If,
如果你给我一点提示
Do it,
爱我吧
If if I'd do it.
不要让我感到孤独
Do it,
爱我吧
Ohoo.

If,
如果你给我一点提示
Do it,
爱我吧
If if I'd do it.
不要让我感到孤独
Oh baby, I love you so.
哦,亲爱的,我心爱的人啊
Do it(I love you so),
爱我吧,你知道我最爱你
You know that(I love you so),
你一定明白我的心意
If,
如果你给我一点提示
Do it(I love you so),
爱我吧
If if I'd do it.
如果你给我一点提示
Oh baby,
哦,亲爱的
I love you so much sometimes baby,
有时,我无法掩饰内心对你的爱
I love you so much sometimes baby,
你就是我心爱的人啊
I love you so much sometimes baby,
我的心跳永远跟随你
I love you so much sometimes baby.
我的目光永远追随你
Ohoo,

Ohoo,

I love you so much,
我是如此爱你
But,(Ohoo,Like)
但是
But,(Yeah)
但你好像无动于衷
But,(Ohoo,Like)
可我还是爱你
But,when you come at,come at me.
当你来到我身边
I love you so much sometimes,baby
有时,我无法掩饰内心对你的爱
I love you so much sometimes,baby
你就是我心爱的人啊
I love you so much sometimes,baby
我的心跳永远跟随你
I love you so much sometimes,baby
我的目光永远追随你
I love you so much sometimes,baby
我的灵魂永远守在你身边
I love you so much sometimes,baby
我真是太爱你了
I love you so much sometimes,baby
我的宇宙,你就是中心
I love you so much sometimes,baby
我的一切,你是主宰
You know that,
你一定明白我的心意
I love you so much sometimes,baby
我无法掩饰对你的爱
I love you so much sometimes,baby
我的心跳永远跟随你
I love you so much sometimes,baby
我的目光永远追随你
I love you so much sometimes,baby
你就是我心爱的人,我爱你

小豆之家敬上!

评论
热度(8)

© Mr*GT | Powered by LOFTER