屋檐下,与铭同在!

Firefly - Lindsey Stirling

六个人的好天气:

DAY-199

今天生日,来首女神的歌~

小小的心愿是粉丝越来越多~

粉丝和我们六个人都可以开开心心的。爱你们呦~

——————————————————

I found color in the black and white

于黑白之中寻觅光彩

Broke a prism and I held the light

打碎棱镜我抓住了光

I was searching for myself

寻找自己

I looked everywhere else

环顾四周

I had to turn inside

回身拥抱光簇

 

I’m a firefly

我是萤火虫

We can glow tonight

我们可以于夜晚散发光芒

So let’s paint the sky

让我们在天空作画

Find the color color in the black and white

于黑白之中寻觅光彩

I’m a firefly

我是萤火虫

We can glow tonight

我们可以于夜晚散发光芒

So let’s paint the sky

让我们在天空作画

Find the color color in the black and white

于黑白之中寻觅光彩

 

I chose hope in the dead of night

在深夜沉寂时仍抱希望

A tiny fire made me come alive

微小焰光使我重赋活力

I was searching for myself

寻找自己

I looked everywhere else

环顾四周

I had to turn inside

回身拥抱光簇

I’m a firefly

我是萤火虫

We can glow tonight

我们可以于夜晚散发光芒

So let’s paint the sky

让我们点缀星空

Find the color color in the black and white

于黑白之中寻觅光彩

I’m a firefly

我是萤火虫

We can glow tonight

我们可以于夜晚散发光芒

So let’s paint the sky

让我们描绘夜空

Find the color color in the black and white

于黑白之中寻觅光彩

 

I’m a firefly

我是萤火虫

We can glow tonight

我们可以于夜晚散发光芒

So let’s paint the sky

让我们在天空作画

Find the color color in the black and white

于黑白之中寻觅光彩

Find the color color in the black and white

于黑白之中寻觅光彩

Find the color color in the black and white

于黑白之中寻觅光彩


评论
热度(16)

© Mr*GT | Powered by LOFTER