屋檐下,与铭同在!

Back in Time - Jake Nauta

一个人:

《Back in Time》

your pure heart and open mind .
你纯净的心灵 开朗的性格
you're making me go back in time.
让我回溯起往日
let's go back in time.
让我们回到昔日时光吧
sweet memory plugs in my mind.
美好的回忆萦绕在脑海
to go to back ,i'm back in time.
时光倒转 我想起从前
let's go back in time.
让我们回到昔日时光吧

woo--time,
喔 昔日时光
i wanna go back to the day,i loved you like a child.
我愿回到那一天 像宠溺孩子般爱着你
over and over i wanna say
我想一遍遍的对你说
your love is the only way.
你给的爱 是我的命里唯一
your honesty words untainted eyes
你真诚的话语 明澈的双眸
your innocence makes me look in side.
你的单纯 让我看到你的内心
i'll go back some time,woo.
有时候 我想起从前
i wanna go back to the day,i loved you like a child.
我愿回到那一天 像宠溺孩子般爱着你
over and over i wanna say
我想一遍遍的对你说
your love is the only way.
你给的爱 是我的命里唯一
i wanna go back to the day,i loved you like a child.
我愿回到那一天 像宠溺孩子般爱着你
over and over i wanna say
我想一遍遍的对你说
your love is the only way.
你给的爱 是我的命里唯一
your love is the only way.only way,back to will
你给的爱 是我的命里唯一
i wanna be back to life if you take me back to hope,
若你让我重新找回希望 我愿过着从前的日子
back to what i know,back to my hope away from home
重回到熟悉的旧日 再次找回希望 重回曾经的老屋
i wanna go back to the day,i loved you like a child.
我愿回到那一天 像宠溺孩子般爱着你
over and over i wanna say
我想一遍遍的对你说
i loved you like a child.
像宠溺孩子般爱着你
i wanna go back to the day
我愿回到那一天
i wanna go back to the day
我愿回到那一天
i wanna go back to the day
我愿回到那一天


评论
热度(4)

© Mr*GT | Powered by LOFTER