屋檐下,与铭同在!

Stranger - The Rasmus

小豆之家:

I can't believe that it's over
难以置信这结束了
I lost this one
我失去了
Tonight I'll run free
今晚我自由地奔跑

I wish I had someone to guide me
谁来给我指引一条明路
And pull me up
帮我重振旗鼓

'cause the lights can't find... me
因为即使有光也无法照亮我

Stranger... Take me home
陌生人,请带我回家
I wish I had already found You
我希望我已经找到了你
I've wasted time
我浪费了太多时间
My mind had grown black
我的内心已经黑化

I wish that I'd already known you
希望我曾与你相识
You'll save my life
你将拯救我的生命
You brought my faith back
你带回我的信念

Stranger... Take me home
陌生人,请带我回家
Stranger
陌生人

And I will love you
我将永远爱你
Only for tonght
只为今晚
I don't know You
我们不曾相识
But it's all right
不过无所谓
Let me show you heaven
我将带你去天堂
Stranger' take me home
陌生人,请带我回家
Somehow I feel like I've known you all my life
不知为何我觉得对你了如指掌
And we have been togheter sence we don't kown
也许不经意间我们曾一起过
I've been missing vital pieces how long time i miss you
我十分想念你,我生命中最重要的部分
You might be the answer stranger
也许你就是解药
And I will love you
我将永远爱你
Only for tonght
只为今晚
I don't know You
我们不曾相识
But it's all right
不过无所谓
Let me show you heaven
我将带你去天堂
Stranger' take me home
陌生人,请带我回家

Stranger... take me home
陌生人......请带我回家

小豆之家敬上!

评论
热度(17)

© Mr*GT | Powered by LOFTER