屋檐下,与铭同在!

Dive Wet - Discodeine

三世:

I try to find the words to say
我试着说些什么
But I never find it easy
但是太难了
Cuz I don't get the joke that's all
我不觉得这很可笑,仅此而已
I'm leaving this world
我正在逃离这里
Curb yourself.You don't make sense
安分点吧,这一点意思都没有
Harm? Man,no.Tell you so.
是伤害吗?哈,不,早就告诉过你了

I'll never return
从此不再回头
Plant the seed. Cats in trees. Iniquitious sleep
种下的毒果、树上的猫、邪恶的梦境
watch you go(I'm ready to go)
看着你离开 (时刻准备着)
Oh man no.I'll watch you breathe
噢不,我会看着你在水中喘息
Kill yourself in front of me
看着你挣扎窒息
I'm offered you world
让你交出全部
No mistake is next to you
丝毫不差
I've seen the proof.It must be true
我已经明白了一切真相,不会错
Why don't you help me try to walk
可你为什么不试着把我从水中拉出
you know it's never easy
这确实不容易
you dig and think of you're here missing
你深挖真相,却想到你在这里迷失了方向
just tell me it's a cliché
拜托,就告诉我,这一切都是陈词滥调
Curb yourself.You don't make sense.
安分点吧,这一点意思都没有
Harm? Man,no.Tell you so.
是伤害吗?哈,不,早就告诉过你了
I'm leaving this world
我正在逃离这里
Plant the seed. Cats in trees.Iniquitious sleep
种下的毒果、树上的猫、邪恶的梦境
watch you go (I'll never return)
看着你离开 (时刻准备着)
Oh,man,no.I'll watch you breathe
噢不,我会看着你在水中喘息
Kill yourself in front of me
看着你挣扎窒息
I'm ready to go
我正在逃离
No mistake is next to you
你永远都是对的
I've seen the proof. It must be true
可我已经明白了一切真相,不会错
I'm offered your world
我让你交出所有
I can't let you want
不能让你随心所欲
I'm leaving today
即刻,我就离开
Curb yourself. You don't make sense
安分点吧,这一点意思都没有
Harm? Man,no. Tell you so.
是伤害吗?哈,不,早就告诉过你了
I've gotta nothing to shame
我没什么好羞愧的
Plant the seed. Cats in trees.Iniquitious sleep.
种下的毒果、树上的猫、邪恶的梦境
watch you go (Don't offer your way)
我看着你离开(别告诉我该怎么做)
Oh,man,no.I'll watch you breathe
噢不,我会看着你在水中喘息
Kill yourself in front of me
看着你挣扎窒息
I'm leaving this world
我要逃离这一切
No mistake is next to you
你永远都是对的
I've seen the proof it must be true
可我已经明白了一切真相,不会错
I'm ready to go
逃离了


评论
热度(8)

© Mr*GT | Powered by LOFTER